The Versatile blogger award




Καλημέρα λοιπόν και από μένα και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία και ευτυχία. Ώρα για ένα μικρό, ευχάριστο διάλειμμα από τις ιστορίες μου.
Όντας πολύ πρόσφατος στην υπέροχη αυτή γειτονία των bloggers δέχτηκα πολύ αγάπη από ανθρώπους που δεν γνώριζα,με ανησυχίες και ενδιαφέροντα παραπλήσια με τα δικά μου.
Ένας εξ αυτών ο Τάκης, https://plus.google.com/109775424788394019645, που από το υπέροχο του blog, https://takis20282215.blogspot.gr, παρουσιάζει ταινίες πραγματικά αστέρια και σκαρώνει υπέροχες δημοσκοπήσεις ταινιών.
Παίρνω λοιπόν από τον Τάκη την σκυτάλη για να σας πω λίγα πράγματα και για μένα:

Λίγα λόγια για μένα:  Με λένε Γιώργο και είμαι 36 χρονών. Μηχανικός σε ποντοπόρα πλοία στο επάγγελμα έχω ταξιδέψει αρκετά, όχι φυσικά όπως θα ήθελα. Οι καλλιτεχνικές ανησυχίες υπήρξαν έντονες από πολύ νωρίς και ιδιαίτερα το γράψιμο και η φωτογραφία.

Αγαπημένα βιβλία: Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά για τα αγαπημένα μου βιβλία. Λατρεύω τα καλογραμμένα αστυνομικά και μυστηρίου. Όμως η λογοτεχνία φαντασίας μου έχει κλέψει την καρδιά. Στους κόσμους του Χ.Φ.Λάβκραφτ καθώς και του Τέρι Πράτσετ μπορώ να χαθώ για πάντα. Κάτσε όμως αγαπημένα βιβλία είπαμε; Ε  λοιπόν οποιοδήποτε σίγουρα από τους προαναφερθέντες κυρίους.

Αγαπημένο τραγούδι:  Θα είμαι κοντά σου όταν με θες, του Αλκίνοου Ιωαννίδη. Αν και μπορώ να γράψω απανωτές αράδες με αγαπημένα τραγούδια.

Αγαπημένη ταινία: V for vendetta, τρομερή ταινία. Και εδώ πάλι θα μπορούσα να γράψω αράδες στις αράδες, δεν είναι και τόσο δίκαιο για τις υπόλοιπες εξίσου αγαπημένες; μου ταινίες.

Μεγαλύτερη ανατροπή:  Όταν ανακοίνωσα στη γυναίκα μου μέσα από το καράβι ότι της έχω μια έκπληξη και θα της την πω όταν γυρίσω. Περίμενε το αδιανόητο, τελικά της είπα πως είχα γράψει ένα βιβλίο, δεν το περίμενε και φυσικά το αγάπησε.

Τι με νευριάζει και τι με ηρεμεί: Η κοροϊδία, ιδιαίτερα μπροστά στα μούτρα μου. Με ηρεμεί ένας ήχος, μία εικόνα, μία αγκαλιά, αναλόγως την περίσταση.
\
Ένα ρήμα που με αντιπροσωπεύει: Παρατηρώ

Αυτά λοιπόν. Ελπίζω να μη σας κούρασα και να σας έδωσα ορισμένες βασικές πληροφορίες για μένα. Και πάλι ευχαριστώ τον αγαπητό Τάκη και χαίρομαι πραγματικά που ανακάλυψα αυτήν την όμορφη και αγαπητή blogοπαρέα.

Οι κανόνες του παιχνιδιού:
If you are nominated, you’ve been awarded the Versatile Blogger award.
  •  Thank the person who gave you this award. That’s common courtesy.
  •  Include a link to their blog. That’s also common courtesy — if you can figure out how to do it.
  •  Next, select 15 blogs/bloggers that you’ve recently discovered or follow regularly. ( I would add, pick blogs or bloggers that are excellent!)
  •  Nominate those 15 bloggers for the Versatile Blogger Award — you might include a link to this site.
  •  Finally, tell the person who nominated you 7 things about yourself.

Την σκυτάλη θα την παραδώσω σε ορισμένα εκπληκτικά blogs που ανακάλυψα στην σύντομη διαμονή μου εδώ. Και εδώ πάλι θα μπορούσα να αναφέρω άλλα τόσα,συγνώμη.


Σχόλια

Τα καλύτερα